GYIK - Gyakori kérdések

Általános tudnivalók

Alkuponok

Alkupon Termékek

Kedves Vásárlónk! A termék értékesítés a termekbolt.hu oldalon történik. További információt, tájékoztatást, általános szerződési feltételeket ott találnak. További felvilágosításért kérjük forduljon a termekbolt.hu-hoz.

  • Hogyan tudom kifizetni a terméket

    A választható fizetési módokról az alábbi oldalon tudsz tájékozódni: Fizetési és szállítási információk

  • Termék vásárlás esetén kapok-e kupont?

    Weboldalunk úgy működik, mint egy hagyományos webshop. Ha megrendelted és kifizetted a terméket, akkor a kért módon történő szállításról gondoskodunk.

  • Hogyan jutok hozzá a termékhez?

    A megvásárolt terméket kérheted házhozszállítással, Pick Pack Pont vagy Posta Pont átvételre akár utánvéttel is. Ebben az esetben a megrendelés során meg kell adni a személyes adataidat (kiszállítási név,cím,elérhetőség, számlázási név,cím). Ezen kívül van lehetőség személyes átvételre AlkuPontunkban is (1074 Budapest, Hársfa utca 21.).

  • Mikor kapom meg a megvásárolt terméket?

    A szállítási időről minden esetben az akció leírásában, a "Fontos" részben tájékozódhatsz. A szállítási idő általában 2-8 munkanap, de vannak azonnal átvehető termékek is, melyek külön jelölve vannak. Ezenkívül érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunknál telefonon: 06 (1) 490 0010 vagy emailen: segitseg@alkupon.hu

  • A 2-8 munkanap szállítási határidő túl sok nekem, miért vesz ennyi időt igénybe?

    Mi kizárólag akciós termékekkel foglalkozunk, próbáljuk a legnagyobb kedvezményt megszerezni vásárlóinknak. Ebből kifolyólag a logisztikai folyamatok is bonyolultabbak, kicsit több idő kell a termékek beszerzésére. De ha tudsz várni néhány napot, jelentős összegeket takaríthatsz meg.

  • Mi történik, ha mégsem szeretném kérni a terméket?

    A terméktől való elállásra 14 napod van, ez idő alatt visszaküldheted nekünk a terméket, ha már átvetted. A visszaküldés költsége téged terhel.

  • Van-e a termékekre garancia?

    Amennyiben az akciók leírásában nem találsz külön leírást a garanciára vonatkozóan, akkor a jogszabályban leírtak a meghatározóak. A jótállás kötelező eseteiről az alábbi linken találsz leírást: Fogyasztói tájékoztató

  • Hogyan működik a személyes átvétel?

    Az online leadott rendeléseidet kérheted AlkuPontunkba is (1074 Budapest, Hársfa u. 21. )
    Fontos tudnod, hogy csak azon termékeinket tudod fizetést követően azonnal átvenni, melyek raktáron vannak. Ezt az akcióban minden esetben fel is tüntetjük. Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy kifizetést követően a tőlünk kapott e-mailes értesítő után tudod csak átvenni.

Még van kérdésem, kit keressek?

Küldj egy emailt, és még aznap jelentkezünk: segitseg@alkupon.hu

Oldal tetejére