GYIK - Gyakori kérdések
Általános tudnivalók
- Mi az Alkupon?
Az Alkupon egy közösségi vásárlási felület. Naponta kínál egyedi és izgalmas ajánlatokat a legjobb szórakozóhelyekre, éttermekbe, szépségszalonokba, és más élményekben gazdag programokra. És mindezt akár 50%, sőt akár 90% kedvezménnyel!
- Az Alkupon regisztráció
költségekkel jár?
Nem. A regisztráció ingyenes és vásárlásra sem kötelezünk.
- Hogyan szerezhetek tudomást az új
ajánlatokról?
Egyszerűen regisztrálj, vagy iratkozz fel hírlevélünkre és ettől kezdve te mindig első kézből értesül speciális ajánlatainkról, továbbá a facebook közösségi oldalon is nyomon követheted az ajánlatainkat.
- Milyen fizetési módok vannak?
A választható fizetési módokról az alábbi oldalon tudsz tájékozódni: Fizetési és szállítási információk
- Muszáj meghívnom valakit?
Erősen ajánljuk, hiszen ha vásárol a meghívottad, akkor 1.000 Ft utalványt kaphatsz utána. Keress 1.000 Ft-ot!
- Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
Az elállással kapcsolatos tudnivalókról az alábbi linken olvashatsz bővebben: Fogyasztói tájékoztató
Alkuponok
- Ha vettem egy Alkupont, hogyan
jutok hozzá?
A kuponod kifizetés után válik elérhetővé a „Fiókom -> Alkuponjaim” menü alatt ( Banki átutalás esetén az átfutási idő akár 3 nap is lehet ).
Bejelentkezés után a „Alkuponjaim” fülre kattintva láthatod az aktív kupon listádat, mely PDF formátumban letölthető és/vagy nyomtatható.
A sikeres vásárlásról e-mail-ben is értesítést kapsz. - Hogyan tudom kifizetni az Alkupont?
A választható fizetési módokról az alábbi oldalon tudsz tájékozódni: Fizetési és szállítási információk
- Hogyan tudok ajándékba venni kupont?
Bár a kupon előleges, de ha szeretnéd ajándékba adni, hogy az ajándékozottnak már ne kelljen fizetnie a szolgáltatónál, akkor vásárlás előtt írj nekünk egy emailt! Mi kiállítunk egy utalványt az ajándékozott nevére, amit kinyomtatva vagy elektronikusan is át tudsz adni. Ilyen esetben a kupon teljes árát nekünk fizeted, így a megajándékozottnak már semmi tennivalója nem lesz!
- Az Alkupont használhatom más kedvezményekkel együtt is?
Csak akkor, ha ezt a kuponon külön feltüntettük.
- Az Alkupont használhatom más ajanlatra is?
Igen! Több információ itt
- Mi az a kuponkód és titkos kód?
A kuponkód egy egyedi 8 számjegyből álló számsor, melyet azonosításra használunk. A titkos kód egy 6 számjegyből álló számsor, melyre a beváltáshoz van szükség.
AZ ALKUPON TITKOS KÓDJÁT AZ IDŐPONT FOGLALÁSAKOR NE ADD MEG A SZOLGÁLTATÓNAK, CSAK AMIKOR A SZOLGÁLTATÁST IGÉNYBE VESZED, ILLETVE AMIKOR AZ ALKUPONT BÉRLETRE VAGY VOUCHERRA VÁLTOD. Ha időpont foglaláskor mégis megadod az Alkupon titkos kódját, úgy az Alkupont beváltottnak tekintjük, azaz nem lehetséges elállni a vásárlástól (tehát nem vagy jogosult a 14 napos visszafizetésre).
KIVÉTEL: A titkos kódodat abban az esetben adhatod meg, ha a kuponodat voucherre kell váltanod, vagy ha az a foglalás véglegesítéséhez szükséges, ami az akció szövegében mindig feltüntetésre kerül. - Az Alkupont csak a vásárlás napján
használhatom fel?
Minden kuponnak van egy érvényességi ideje, ez előtt bármikor felhasználhatod. Többnyire ez hónapokban mérhető. Ebben az időszakban kell időpontot foglalni a szolgáltatónál vagy felhasználni a kupont.
- A lejárt Alkupont fel tudom még
használni?
Sajnos nem, és visszaváltani sem tudjuk. Ezért figyelj nagyon!
- Vásároltam egy kupont, aminek a beváltási ideje még egy hétig él, de a mai napom látom ismét ugyanazt az akciót, ami még két hónapig érvényes! Később szeretném használni a kuponom, lehetséges ez?
Nem. Ugyanaz az akció újra indulhat többször is elérhető helyek vagy újabb promóció függvényében. Beváltásnál mindig a kinyomtatott kuponon szereplő dátumig érvényes a kedvezmény, ismételt akciók meghosszabbított beváltására nem tolható ki a felhasználás.
Alkupon Termékek
Kedves Vásárlónk! A termék értékesítés a termekbolt.hu oldalon történik. További információt, tájékoztatást, általános szerződési feltételeket ott találnak. További felvilágosításért kérjük forduljon a termekbolt.hu-hoz.
- Hogyan tudom kifizetni a terméket
A választható fizetési módokról az alábbi oldalon tudsz tájékozódni: Fizetési és szállítási információk
- Termék vásárlás esetén kapok-e kupont?
Weboldalunk úgy működik, mint egy hagyományos webshop. Ha megrendelted és kifizetted a terméket, akkor a kért módon történő szállításról gondoskodunk.
- Hogyan jutok hozzá a termékhez?
A megvásárolt terméket kérheted házhozszállítással, Pick Pack Pont vagy Posta Pont átvételre akár utánvéttel is. Ebben az esetben a megrendelés során meg kell adni a személyes adataidat (kiszállítási név,cím,elérhetőség, számlázási név,cím). Ezen kívül van lehetőség személyes átvételre AlkuPontunkban is (1074 Budapest, Hársfa utca 21.).
- Mikor kapom meg a megvásárolt terméket?
A szállítási időről minden esetben az akció leírásában, a "Fontos" részben tájékozódhatsz. A szállítási idő általában 2-8 munkanap, de vannak azonnal átvehető termékek is, melyek külön jelölve vannak. Ezenkívül érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunknál telefonon: 06 (1) 490 0010 vagy emailen: segitseg@alkupon.hu
- A 2-8 munkanap szállítási határidő túl sok nekem, miért vesz ennyi időt igénybe?
Mi kizárólag akciós termékekkel foglalkozunk, próbáljuk a legnagyobb kedvezményt megszerezni vásárlóinknak. Ebből kifolyólag a logisztikai folyamatok is bonyolultabbak, kicsit több idő kell a termékek beszerzésére. De ha tudsz várni néhány napot, jelentős összegeket takaríthatsz meg.
- Mi történik, ha mégsem szeretném kérni a terméket?
A terméktől való elállásra 14 napod van, ez idő alatt visszaküldheted nekünk a terméket, ha már átvetted. A visszaküldés költsége téged terhel.
- Van-e a termékekre garancia?
Amennyiben az akciók leírásában nem találsz külön leírást a garanciára vonatkozóan, akkor a jogszabályban leírtak a meghatározóak. A jótállás kötelező eseteiről az alábbi linken találsz leírást: Fogyasztói tájékoztató
- Hogyan működik a személyes átvétel?
Az online leadott rendeléseidet kérheted AlkuPontunkba is (1074 Budapest, Hársfa u. 21. )
Fontos tudnod, hogy csak azon termékeinket tudod fizetést követően azonnal átvenni, melyek raktáron vannak. Ezt az akcióban minden esetben fel is tüntetjük. Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy kifizetést követően a tőlünk kapott e-mailes értesítő után tudod csak átvenni.
Még van kérdésem, kit keressek?
Küldj egy emailt, és még aznap jelentkezünk: segitseg@alkupon.hu