GYIK - Gyakori kérdések

Általános tudnivalók

Alkuponok

  • Ha vettem egy Alkupont, hogyan jutok hozzá?

    A kuponod kifizetés után válik elérhetővé a „Fiókom -> Alkuponjaim” menü alatt ( Banki átutalás esetén az átfutási idő akár 3 nap is lehet ).
    Bejelentkezés után a „Alkuponjaim” fülre kattintva láthatod az aktív kupon listádat, mely PDF formátumban letölthető és/vagy nyomtatható.
    A sikeres vásárlásról e-mail-ben is értesítést kapsz.

  • Hogyan tudom kifizetni az Alkupont?

    A választható fizetési módokról az alábbi oldalon tudsz tájékozódni: Fizetési és szállítási információk

  • Az Alkupont használhatom más kedvezményekkel együtt is?

    Csak akkor, ha ezt a kuponon külön feltüntettük.

  • Mi az a kuponkód és titkos kód?

    A kuponkód egy egyedi 8 számjegyből álló számsor, melyet azonosításra használunk. A titkos kód egy 6 számjegyből álló számsor, melyre a beváltáshoz van szükség.
    AZ ALKUPON TITKOS KÓDJÁT AZ IDŐPONT FOGLALÁSAKOR NE ADD MEG A SZOLGÁLTATÓNAK, CSAK AMIKOR A SZOLGÁLTATÁST IGÉNYBE VESZED, ILLETVE AMIKOR AZ ALKUPONT BÉRLETRE VAGY VOUCHERRA VÁLTOD. Ha időpont foglaláskor mégis megadod az Alkupon titkos kódját, úgy az Alkupont beváltottnak tekintjük, azaz nem lehetséges elállni a vásárlástól (tehát nem vagy jogosult a 14 napos visszafizetésre).
    KIVÉTEL: A titkos kódodat abban az esetben adhatod meg, ha a kuponodat voucherre kell váltanod, vagy ha az a foglalás véglegesítéséhez szükséges, ami az akció szövegében mindig feltüntetésre kerül.

  • Az Alkupont csak a vásárlás napján használhatom fel?

    Minden kuponnak van egy érvényességi ideje, ez előtt bármikor felhasználhatod. Többnyire ez hónapokban mérhető. Ebben az időszakban kell időpontot foglalni a szolgáltatónál vagy felhasználni a kupont.

  • A lejárt Alkupont fel tudom még használni?

    Sajnos nem, és visszaváltani sem tudjuk. Ezért figyelj nagyon!

Alkupon Termékek

  • Hogyan tudom kifizetni a terméket

    A választható fizetési módokról az alábbi oldalon tudsz tájékozódni: Fizetési és szállítási információk

  • Termék vásárlás esetén kapok-e kupont?

    Weboldalunk úgy működik, mint egy hagyományos webshop. Ha megrendelted és kifizetted a terméket, akkor a kért módon történő szállításról gondoskodunk.

  • Hogyan jutok hozzá a termékhez?

    A megvásárolt terméket kérheted házhozszállítással, Pick Pack Pont vagy Posta Pont átvételre akár utánvéttel is. Ebben az esetben a megrendelés során meg kell adni a személyes adataidat (kiszállítási név,cím,elérhetőség, számlázási név,cím). Ezen kívül van lehetőség személyes átvételre AlkuPontunkban is (1074 Budapest, Hársfa utca 21. fszt).

  • Mikor kapom meg a megvásárolt terméket?

    A szállítási időről minden esetben az akció leírásában, a "Fontos" részben tájékozódhatsz. A szállítási idő általában 2-8 munkanap, de vannak azonnal átvehető termékek is, melyek külön jelölve vannak. Ezenkívül érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunknál telefonon: 06 (1) 490 0010 vagy emailen: segitseg@alkupon.hu

  • A 2-8 munkanap szállítási határidő túl sok nekem, miért vesz ennyi időt igénybe?

    Mi kizárólag akciós termékekkel foglalkozunk, próbáljuk a legnagyobb kedvezményt megszerezni vásárlóinknak. Ebből kifolyólag a logisztikai folyamatok is bonyolultabbak, kicsit több idő kell a termékek beszerzésére. De ha tudsz várni néhány napot, jelentős összegeket takaríthatsz meg.

  • Mi történik, ha mégsem szeretném kérni a terméket?

    A terméktől való elállásra 14 napod van, ez idő alatt visszaküldheted nekünk a terméket, ha már átvetted. A visszaküldés költsége téged terhel.

  • Van-e a termékekre garancia?

    Amennyiben az akciók leírásában nem találsz külön leírást a garanciára vonatkozóan, akkor a jogszabályban leírtak a meghatározóak. A jótállás kötelező eseteiről az alábbi linken találsz leírást: Fogyasztói tájékoztató

  • Hogyan működik a személyes átvétel?

    Az online leadott rendeléseidet kérheted AlkuPontunkba is (1074 Budapest, Hársfa u. 21. földszint)
    Fontos tudnod, hogy csak azon termékeinket tudod fizetést követően azonnal átvenni, melyek raktáron vannak. Ezt az akcióban minden esetben fel is tüntetjük. Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy kifizetést követően a tőlünk kapott e-mailes értesítő után tudod csak átvenni.

Még van kérdésem, kit keressek?

Küldj egy emailt, és még aznap jelentkezünk: segitseg@alkupon.hu

Oldal tetejére