Dolgozz velünk

Dolgozz velünk

Aktuális állásajánlataink


Utazasi Ügyintéző


Főbb feladatok:

  • Utazásszervezés (árajánlatok és kalkulációk készítése, foglaláshoz kapcsolódó feladatok ellátása, lebonyolítás)
  • Kiutazások nyilvántartása, riportálás
  • Foglalások intézése, foglalásokhoz kapcsolódó feladatok ellátása, ügyintézés
  • Utazással kapcsolatos szolgáltatások elszámolásával kapcsolatos nyilvántartás vezetése,
  • Szerződések naprakészen tartása
  • Kapcsolatépítés és kapcsolattartás külföldi és helyi partnerekkel

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs képesség és problémamegoldó készség
  • Gyorsaság és rugalmasság
  • Nagyfokú precizitás, pontosság
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret

Előny:

  • Angol, orosz vagy német nyelvismeret

Amit kínálunk:

  • Változatos feladatkör
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Budapesti iroda


Fényképes, fizetési igénnyel ellátott önéletrajzokat az alábbi címre várjuk: cv@alkupon.hu A tárgyban feltétlenül tüntesd fel a kódot: UI/2019

Irodai manager


Főbb feladatok:

  • A cég tevékenységéhez kapcsolódó adminisztratív, pénzügyi és munkaügyi feladatok ellátása
  • Az ügyvezető igazgató napi munkájának támogatása
  • Kapcsolattartás beszállítókkal és partnerekkel, probléma megoldás
  • Munkatársak munkájának ellenőrzése, koordinálása

Elvárások

  • Legalább 3 éves irodai tapasztalat
  • Magas szintű számítógépes ismeretek
  • Precíz munkavégzés, rugalmas, proaktív hozzáállás
  • Fejlett kommunikációs készség, önálló munkavégzés
  • Gyors gépírás

Előny:

  • „B” kategóriás jogosítvány
  • Angol, orosz vagy német nyelvismeret

Amit kínálunk:

  • Változatos feladatkör
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Budapesti iroda

Egyéb információ az állásról:

  • Kezdés: Azonnal


Fényképes, fizetési igénnyel ellátott önéletrajzokat az alábbi címre várjuk: cv@alkupon.hu A tárgyban feltétlenül tüntesd fel a kódot: IM/2019

Ügyfélszolgálati munkatárs


Főbb feladatok:

  • Fogadja, kezeli és feldolgozza a beérkező hívásokat, e-maileket, saját hatáskörében, a rendelkezésre álló adatbázis felhasználásával megoldja az ügyfelek problémáit vagy továbbítja a megfelelő ügyintézési szintre, gondoskodik megoldásukról
  • Segítséget nyújt, tájékoztat, ügyeket intéz, panaszokat és reklamációkat kezel
  • Adminisztrációs munkák támogatása

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 1-2 éves ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvtudás előnyt jelent
  • Felhasználói szintű számítógépes és internetes ismeretek
  • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Problémamegoldó képesség
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Önállóság, proaktivitás, stressztűrés


Egyéb információ az állásról:

  • Kezdés: Azonnal

Fényképes, fizetési igénnyel ellátott önéletrajzokat az alábbi címre várjuk: cv@alkupon.hu A tárgyban feltétlenül tüntesd fel a kódot: ÜM/2019

Értékesítési munkatárs/üzletkötő


Főbb feladatok:

  • A cég szolgáltatásainak értékesítése személyesen, telefonon, e-mailen keresztül
  • Új ügyfelek aktiválása, ügyfélkör-növelés
  • Ügyfélmegtartás, ügyféltámogatás

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kiemelkedő kommunikációs készség és problémamegoldó képesség
  • Rugalmasság, jó alkalmazkodó képesség, proaktivitás
  • Biztos számítástechnika felhasználói ismeretek

Előny:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség
  • Call center területén szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Határozatlan idejű, 8 órás alkalmazotti jogviszony
  • Versenyképes jövedelem
  • Teljes körű szakmai támogatás
  • Fiatal csapat, belvárosi iroda
  • Hosszú távú munkalehetőség


Jó kommunikációs képességekkel bíró, magabiztos pályakezdők jelentkezését is várjuk!


Fényképes, fizetési igénnyel ellátott önéletrajzokat az alábbi címre várjuk: cv@alkupon.hu A tárgyban feltétlenül tüntesd fel a kódot: ÉM/2019

Oldal tetejére