A könyvesboltok tele vannak a különböző, az üzleti világ praktikáit fejtegető szakkönyvekkel. Azonban szinte kivétel nélkül amerikai és egyéb kontinensen élő szerzőktől származnak, valamint többségük már több tíz éves. Ez a könyv arról szól, hogy ma Magyarországon hogyan értékesítsünk magyar ügyfeleknek. És ez a lényeg!
Hiánypótló könyv az üzleti szférában tevékenykedőknek!
Cholnoky Gábor Miklós, közel húszéves tapasztalat alapján fogalmazta meg azokat a lépéseket, amelyekkel egy jól működő értékesítés felépíthető. Itt nem találsz csontig rágott marketinges tanácsokat, idegen szavakat, amik kiválóan hangzanak, de a bevételen ritkán látszik az eredményük.
A könyv a sikeresség lényegére koncentrál, nem a nagy szavakra!
Egyszerű és hasznos olvasmány azoknak, akik szeretnék megtanulni, és szeretnék fejleszteni magukat a hazai piac értékesítési területein. Hasznos és tanulságos fejezetek a sarki újságárustól a legnagyobb multi cég vezéréig mindenkinek, aki szeretné eladási mutatóit növelni, legyen az akár ingatlanértékesítő, biztosítási ügynök, üdülési jog-értékesítő, ügyfélszolgálati munkatárs, pénztáros, telekommunikációs értékesítő, befektetési tanácsadó, autókereskedő, értékesítési vezető, call centeri munkatárs, direkt üzletkötő, ruházati eladó, vagy éppen értékesítési vezető, aki nap mint nap motiválja csapatát a jobb teljesítmény érdekében.
Nagyon fontos megoldásokat ír le a szerző a saját tapasztalatai alapján
Ehhez az akcióhoz nem érkezett hozzászólás.
Kérdezz az akcióról