Légy te is tudatos szülő! Lepd meg gyermeked egy remek játékkal, amellyel öröm lesz a tanulás!
Szeretnéd, ha kisgyermeked kitűnne a többiek közül ügyességével? Fejleszd játszva képességeit úgy, hogy közben izgalmas feladatok várnak rá! Az ajánlatunkban szereplő elektromos, fénnyel jelző, interaktív kérdés-felelet játékok garantáltan a kicsi kedvencei lesznek.
1. Színek és formák tanító tábla (3-5 éves korig)

A játék egyszerűen áttekinthető, ugyanakkor érdekes feladatok segítik a formák és a színek magabiztos beazonosítását. Miért fontos az, hogy ebben a kicsik mielőbb magabiztosak legyenek? Azért, mert a betűk, az olvasás és az írás világa épp erről szól. A formák gyors és pontos beazonosítása nélkül a betűk felismerése is nehézkes és bizonytalan. A lapokon az alakazonosság (kisebb-nagyobb, elforgatott) gyakorlására is lehetőség van.
2. Ellentétek tanító tábla (3-6 éves korig)

Ahhoz, hogy pontosan értsük a világ dolgait, ismernünk kell a dolgok szélsőséges tulajdonságait. A kicsik nehezen boldogulnak a történésekkel, de aránylag könnyen megértik a szélsőséges, vagyis ellentétes példákat. Hogy aztán a két határ között mozogni tudjanak, érdemes magabiztossá tenni őket az ellentétek megismerésében. A kedves grafikával készült lapokon erre lesz módjuk, és ha jól döntenek, felvillanó lámpácska lesz a jutalmuk. Vannak feladatlapok, amiken nem is olyan egyértelmű, hogy minek mi a párja, ám a felvillanó fény ezt megmutatja. Ezután már csak az okot kell megkeresni, ami megint jó lehetőséget kínál egy kis gondolkodásra.
3. Folyamatok tanító tábla (3-6 éves korig)

A gyerekeknek nem egyszerű átlátni, hogy a dolgoknak meghatározott sorrendje van. Ha viszont ezt megértik, a hétköznapi életük is sokkal átláthatóbbá válik számukra. A játékhoz az első néhány alkalommal felnőtt segítsége szükséges, mert az értelmezés a gyermekek számára még nehéz. Később viszont, miután megismerte ezt a gondolkodási folyamatot, egyedül is elboldogul.
Az egy gondolatsorba tartozó képeket azonos színű négyzetes alap, a sorrendet a nyilak jelölik. A beillesztésre váró képek kör alapot kaptak. Nehezíti a feladatot, hogy a két folyamat közül a kép bármelyikhez tartozhat, de kis gondolkodással ez hamar világossá válik.
Fontos tudnivalók
- A játékok menete: Válassz ki egy feladatlapot és helyezd az alapgépre. Az egyik érzékelőt érintsd a feladatlap fehér részén lévő egyik pöttybe. Most keresd meg a képhez tartozó párt a feladatlap középső részén, és a hozzá tartozó pöttyöt is érintsd meg a másik érzékelővel, a másikkal egy időben. Fény felvillanása jelzi a helyes választ. Ha a válasz helytelen, a fény nem villan fel.
- A játékok tartalma: 8 feladatkártya (16 oldalnyi feladatlap), amelyet könnyen tárolhatsz és magaddal vihetsz az alapgép hátuljába illesztve
- A játékok 2 db AA elemmel működnek
- A játékok mérete: 127 × 150 × 25 mm
Ehhez az akcióhoz nem érkezett hozzászólás.
Kérdezz az akcióról