Gyermekkorodban Te is vágytál kincsvadászatra, kódfejtésre? Igazi kalandor vagy? Akkor ott a helyed az Emergency Exit Escape Game-nél!
Az utóbbi idők legnépszerűbb szórakozási formája a szabadulós játékok, amelyek lényege, hogy egy tematizált szobából, egy bizonyos időn belül ki kell jutni, persze különböző feladványok, kódok és jelek segítségével. Nincs ez másképp az E-Exitnél sem, hiszen a cél itt is a kijutás, ám ez korántsem olyan egyszerű, hiszen csapatmunkára, logikára és összhangra van szükség a szabadulás során! Bármelyik pályát is választod igazi élményben és lebilincselő kalandban lesz részed barátaiddal együtt!

1. Pálya • 1984-es szoba
Borzalmas időket élünk, mivel A Nagy Testvér, és terrorszervezete mindent, és mindenkit lát, hall, figyel, így még a gondolataid sincsenek biztonságban! Elég egy kellemes, felvillanó emlék, és a gondolatrendőrség azonnal lecsap. De egy aprócska hiba került a gépezetbe, és így szerencsére van 60 perced, hogy te és a társaid elszökjetek a megfigyelés elől, és új életet kezdjetek. Ehhez azonban össze kell szedned minden tudásodat, logikai-, és ügyességi képességedet a csapatoddal együtt. Jóakaróidtól ugyan kaphatsz némi segítséget, de jobb, ha csak magadra számítasz…

2. Pálya • Borzadályos cirkusz
Lépj be a rémségek kicsiny cirkuszába, egy olyan helyre, ahol ha nem vigyázol, te is örökre a gonosz cirkuszigazgató markában maradsz. A szobába belépve éppen az előadás előtti összevisszaságot láthatod a sátor porondján. A ketrecekben, ládákban, cirkuszi öltözékükben szomorú szemű állatok, és artisták várnak a fellépésükre, miközben a zsarnok igazgató a délutáni egyórás pihenőjét tölti. Most van 60 perced arra, hogy a fejtörők, és ügyességi játékok megoldásával, kódok, lakatok, zárak kinyitásával végül te is és az állatok is újra szabadok lehessetek. A jósnő talán segítségedre lesz az akció folyamán.

Ehhez az akcióhoz nem érkezett hozzászólás.
Kérdezz az akcióról