Mit jelent az Alkupon Garancia?

Kedves Alkupon vásárló!

Számunkra a legfontosabb, hogy minden ügyfelünk elégedett legyen. Ezért az Alkupon mindent megtesz, hogy minőségi szolgáltatókkal és termékekkel dolgozzon. Naponta ellenőrizzük és figyeljük az akciókat, partnereket.

A partnereink maximálisan arra törekednek, hogy a lehető legjobbat kapd, de a jó szándék ellenére is előfordulhat, hogy csalódott, vagy elégedetlen vagy a szolgáltatás vagy a termék minőségével.

Fontos tudnod, hogy a szolgáltatást nem az Alkupon nyújtja, mi kizárólag közvetítünk közted és a szolgáltató között, mégis fontos, hogy a vásárlóink elégedettségét tartsuk szem előtt minden esetben!

Ezért, ha problémád adódik a szolgáltatással, vagy termékkel ne feledd, a problémát fontos jelezned hivatalosan a szolgáltatónál megtalálható Vásárlók könyvében (panaszkönyv) a szolgáltatás igénybevételekor, vagy a termék átvételét követően, és ennek a másolatát számunkra is eljuttatni a kupon beváltását követő egy héten belül.

Mindezt fontos, hogy a kupon érvényességi idején belül tedd meg!

Ha ezt megtetted, akkor tudjuk kivizsgálni a problémát, és ha méltányosnak találjuk, úgy a kupon vételárát részben vagy teljes egészében jóváírjuk az egyenlegeden, amit 1 hónapig tudsz felhasználni, különben elvész.

Köszönjük, hogy minket választasz és bízol bennünk!

Oldal tetejére