Ajándékozz TUDÁST Karácsonyra! Egyéni vagy kiscsoportos oktatás (matematika, fizika, kémia, biológia, magyar nyelv és irodalom, történelem,angol, német, olasz) 8.400 Ft helyett most 5.900 Ft-ért

Ajándékozz TUDÁST Karácsonyra!
T3Stúdió Oktató és Fejlesztő Központ
? Még nincs értékelve
Vásárolj és értékeld Te elsőként!

5.900 Ft

Ajánlatkérés

Eredeti Ár Kedvezmény Megtakarítás
8.400 Ft 30% 2.500 Ft
T3Stúdió Oktató és Fejlesztő Központ
1115 Budapest, BArtók Béla út 101.
info@t3studio.hu
06 (70) 621-1775
www.t3studio.hu

Akció Leírása

Ajándékozz TUDÁST gyermekednek!

Egyéni vagy kiscsoportos oktatás kisiskolásoknak és középiskolásoknak matek, fizika, kémia, angol, német, stb. tantárgyakból

A tudás a legnagyobb ajándék, amivel gyermekeidet jutalmazhatod, mert ezzel a legnagyobb lehetőséget adod nekik a könnyebb boldoguláshoz! Lassan közelednek az érettségik, felvételik, teremtsd meg a lehetőséget a gyermeked számára, hogy jobban teljesíthessen!

MOST 30% kedvezménnyel van lehetőséged bérletet vásárolni oktatás, korrepetálás, vizsga-előkészítő foglalkozásra. Kétféle foglalkozás típusból választhatsz: egyéni magánóra vagy magán jellegű kiscsoportos oktatás*. (A magán jellegű kiscsoportos foglalkozás azt jelenti, hogy a tanár több (átlagban 3, max. 5) diákkal folytat párhuzamosan magánórát, azaz amíg az egyik diák gondolkodik a feladatán, a tanár a másik diáknak magyaráz.)

A kupon 3 db. magánórára vagy 5 db. magán jellegű kiscsoportos foglalkozásra* váltható be az alábbi választható tantárgyak valamelyikére. A foglalkozások 60 percesek, bejelentkezés és időpont egyeztetés szükséges!

Választható tantárgyak:

- matematika
- fizika
- kémia
- biológia
- magyar nyelvtan
- magyar irodalom
- történelem
- angol nyelv
- német nyelv
- olasz nyelv

*A magán jellegű kiscsoportos oktatás a következő tantárgyakból kérhető: matematika, fizika, angol, német

A kuponodat a T3Stúdió Oktató és Fejlesztő Központban tanulhatod le. Cím: Budapest, XI. kerület, Bartók Béla út 101. fsz. 1.

T3Stúdió Oktató és Fejlesztő Központ bemutatkozó

A T3Stúdió - Tini Törpök Tanodája 2011-ben alakult intézmény, Újbuda (Budapest, XI. kerület) szívében várja a tanulni, okosodni vágyó fiatalokat. Célcsoportja az óvodáskorú gyermekektől a tinédzserkorú fiatalokig terjed. Korrepetálási, tanulási lehetőségeket kínálunk matematikából, fizikából, kémiából, magyar nyelvtan és irpdalomból, történelemből, angol és mémet nyelvből. Az oktatásokat kezdő szinttől a felvételi / nyelvvizsga előkészítő szintig tartjuk. Szervezési módszerünk a lehető legnagyobb rugalmasságot biztosítja a gyerekeknek az óralátogatásra, nem kell csoporthoz igazodni, az órák egyéni jellegűek, a tananyag testreszabott, és mindez nagyon kedvezményes óradíjakon.

Kisgyermekek részére (3-6 éves korosztálynak) ajánljuk a játékos, zenés ovisangol foglalkozásainkat, amin a gyerekek barátságos, játszóházi hangulatban ismerkedhetnek az idegen nyelvvel.
1115 Budapest, BArtók Béla út 101.
info@t3studio.hu
06 (70) 621-1775

Ehhez az akcióhoz nem érkezett hozzászólás.

Dióhéjban

5 óra magán jellegű kiscsoportos oktatás* vagy 3 óra magánoktatás. ( 1 óra = 60 perc). választható tantárgyak: matematika, fizika, kémia, biológia, magyar nyelv és irodalom, történelem,angol, német, olasz

Fontos

A kupon beváltható: 2012.12.11 - 2013. 02.11 • A beváltást követően a bérlet 1 hónapig használható fel • Telefonos bejelentkezés és időpont egyeztetés szükséges! • A helyek limitáltak, érdemes minél előbb bejelentkezni!

Ügyfélszolgálat