Az akció lejárt! Iratkozz fel hírlevelünkre, és ezentúl nem maradsz le egyetlen kuponról sem!

Ajándékozz TUDÁST Karácsonyra! Egyéni vagy kiscsoportos oktatás (matematika, fizika, kémia, biológia, magyar nyelv és irodalom, történelem,angol, német, olasz) 8.400 Ft helyett most 5.900 Ft-ért

Ajándékozz TUDÁST Karácsonyra!
? Még nincs értékelve
Vásárolj és értékeld Te elsőként!

5.900 Ft

Elfogyott!

Eredeti Ár Kedvezmény Megtakarítás
8.400 Ft 30% 2.500 Ft
T3Stúdió Oktató és Fejlesztő Központ
1115 Budapest, BArtók Béla út 101.
info@t3studio.hu
06 (70) 621-1775
www.t3studio.hu

Akció Leírása

Ajándékozz TUDÁST gyermekednek!

Egyéni vagy kiscsoportos oktatás kisiskolásoknak és középiskolásoknak matek, fizika, kémia, angol, német, stb. tantárgyakból

A tudás a legnagyobb ajándék, amivel gyermekeidet jutalmazhatod, mert ezzel a legnagyobb lehetőséget adod nekik a könnyebb boldoguláshoz! Lassan közelednek az érettségik, felvételik, teremtsd meg a lehetőséget a gyermeked számára, hogy jobban teljesíthessen!

MOST 30% kedvezménnyel van lehetőséged bérletet vásárolni oktatás, korrepetálás, vizsga-előkészítő foglalkozásra. Kétféle foglalkozás típusból választhatsz: egyéni magánóra vagy magán jellegű kiscsoportos oktatás*. (A magán jellegű kiscsoportos foglalkozás azt jelenti, hogy a tanár több (átlagban 3, max. 5) diákkal folytat párhuzamosan magánórát, azaz amíg az egyik diák gondolkodik a feladatán, a tanár a másik diáknak magyaráz.)

A kupon 3 db. magánórára vagy 5 db. magán jellegű kiscsoportos foglalkozásra* váltható be az alábbi választható tantárgyak valamelyikére. A foglalkozások 60 percesek, bejelentkezés és időpont egyeztetés szükséges!

Választható tantárgyak:

- matematika
- fizika
- kémia
- biológia
- magyar nyelvtan
- magyar irodalom
- történelem
- angol nyelv
- német nyelv
- olasz nyelv

*A magán jellegű kiscsoportos oktatás a következő tantárgyakból kérhető: matematika, fizika, angol, német

A kuponodat a T3Stúdió Oktató és Fejlesztő Központban tanulhatod le. Cím: Budapest, XI. kerület, Bartók Béla út 101. fsz. 1.

T3Stúdió Oktató és Fejlesztő Központ bemutatkozó

A T3Stúdió - Tini Törpök Tanodája 2011-ben alakult intézmény, Újbuda (Budapest, XI. kerület) szívében várja a tanulni, okosodni vágyó fiatalokat. Célcsoportja az óvodáskorú gyermekektől a tinédzserkorú fiatalokig terjed. Korrepetálási, tanulási lehetőségeket kínálunk matematikából, fizikából, kémiából, magyar nyelvtan és irpdalomból, történelemből, angol és mémet nyelvből. Az oktatásokat kezdő szinttől a felvételi / nyelvvizsga előkészítő szintig tartjuk. Szervezési módszerünk a lehető legnagyobb rugalmasságot biztosítja a gyerekeknek az óralátogatásra, nem kell csoporthoz igazodni, az órák egyéni jellegűek, a tananyag testreszabott, és mindez nagyon kedvezményes óradíjakon.

Kisgyermekek részére (3-6 éves korosztálynak) ajánljuk a játékos, zenés ovisangol foglalkozásainkat, amin a gyerekek barátságos, játszóházi hangulatban ismerkedhetnek az idegen nyelvvel.
T3Stúdió Oktató és Fejlesztő Központ
1115 Budapest, BArtók Béla út 101.
info@t3studio.hu
06 (70) 621-1775

Ehhez az akcióhoz nem érkezett hozzászólás.

Dióhéjban

5 óra magán jellegű kiscsoportos oktatás* vagy 3 óra magánoktatás. ( 1 óra = 60 perc). választható tantárgyak: matematika, fizika, kémia, biológia, magyar nyelv és irodalom, történelem,angol, német, olasz

Fontos

A kupon beváltható: 2012.12.11 - 2013. 02.11 • A beváltást követően a bérlet 1 hónapig használható fel • Telefonos bejelentkezés és időpont egyeztetés szükséges! • A helyek limitáltak, érdemes minél előbb bejelentkezni!

Ügyfélszolgálat